9.3.14

Kitap Yorumu: Karanlık Tutkular || Sherrilyn Kenyon



Ben Karanlığım. 
Ben Gölgeyim. 
Ben Gecenin Efendisiyim. Ben insanlar ile onlara zarar vermek isteyenler arasında tek başıma dururum. Ben Gardiyanım. 
Ruhsuz Bekçi. 
Ne İnsan ne Apolit, Yaşam ile Ölüm arasında bir yerdeyim. 
Ben Karanlık Avcıyım. 
Ve Edebîyim. Ta ki bana asla ihanet etmeyecek saf bir yürek bulana kadar. İnancı ve cesareti ile ruhumu bana döndürecek ve beni yeniden ışığa çıkaracak biri olana kadar. 




Dark-Hunter serisinde en çok sevdiğim kitap Aşk Kölesiydi. Julian beni benden almıştı. Kitabı okurken Julian nasıl şehvetin kölesiyse bende onun kölesiymişim gibi hissediyordum. Hatta bir ara nasıl kendimi kaybettiğimi yakınlarımdakiler bilir :) Bu zamana kadar bir sürü kitap okudum. Bir sürü değişik karakterle tanıştım. Ama beni bu kadar çok etkileyen karakterler bir elin parmaklarını geçmez. İşte Julian da onlardan biri. 2. ve 3. kitapta karşıma çıktıkça eridim. Sherrilyn abla keşke daha çok yazsa da okusam dursam diyorum. Neyse benim hatlar yine kaymaya başlıyor. Toparlanıyorum. Öhöm öhöm ne diyordum, hımm evet Aşk Kölesi bu seride en çok sevdiğim kitap –Kyrian’cığım kusura bakma seni pek sevememiştim – Talon ise en az Julian kadar etkiledi beni. Kitabı dün gece bitirdiğimde uyurken ki düşüncem kitapta neyi sevdiğimdi. Yani o kadar çok yan karakter vardı ki Talon’umu, Sunshine’nı mı, Vale mi, Zarek’i mi yoksa Acheron’u mu daha çok sevdiğime karar veremedim. Ama şundan eminim Artemis’i hiç mi hiç sevmiyorum. Bütün tanrıçalara ölüm -_-


Kitap o kadar dolu doluydu ki karakterler sayesinde inanın hangi birini sevip, bağrınıza basacağınızı şaşırıyorsunuz. Talon’un yüzyıllardır süren acısı, Sunshine’nın kendini resimlerine gömmesi ama bir yanının eksik olması. Kitaba girişimiz Talon’un nasıl Karanlık Avcı olması ile başlıyor. Seriyi biliyorsanız erkek karakterlerimiz hep intikam peşinde koşmaktan ruhlarını Artemis’e satarak Karanlık Avcı olup Daimon’ları avlıyorlar. Bu işi seviyorlar, özgürler, karışan eden yok. Ta ki hayatlarının anlamları karşılarına çıkana kadar. Talon’un Sunshine ile tanışması ise kesinlikle çok iyi planlanılmış. İşin içeriğine giremiyorum zira kitabı okumamışsanız hevesiniz kaçmasın diye burada susuyorum :) 





New Orleans’ta Mardi Gras zamanı. Ee Mardi Gras demek bir sürü insan demek. İnsan demek Daimonların avlanması demek. Daimonların avlanması demek ise yakışıklı Karanlık Avcılarımızın ortaya çıkması demek. Anlayacağınız gibi kader Talon ile Sunshine’nın karşılaşması için iplerini örüyor. Çiftimiz bir tanışıyor pir tanışıyor. Sherrilyn ablanın kitaplarını okuyan bilir çiftlerimiz sadece tanışmakla kalmıyor. Etraflarında şehvette buram buram geziniyor. Talon çok fena çıkıyor ihihih Sunshine için deliriyor beyfendi. Ve kendisi de, Sunshine da neden böyle olduğunu anlayamıyor. Gizli bir güç tarafından birbirlerine çekiliyorlar. Aslında bunun nedenini sonrasında öğreniyorsunuz. Ve diyorum ki o an sakin kalın. Derin derin nefesler alın ve rahatlayın ^_^





Onu koltuğa taşıdı ve kucağına alarak oturdu. Hala hızlı soluyorlardı ve takatleri kesilmişti. Sunshine ona yaslandı, kolunu uzatarak boynuna sardı ve onu daha da kendine doğru çekti. Talon dudaklarını ve dilini yanağında gezdirerek onu yine küçük küçük ısırdı. 
Sunshine daha önce hiçbir erkekle kendini böyle hissetmemişti. Mutlulukla iç geçirdi. 
“Talon, her karşılaştığın kadına bunu yapıyor musun?” 
“Hayır,” diye fısıldadı kulağına. “Yapmam ve daha önce kulübeme hiçbir kadın getirmemiştim. Sen kesinlikle özel bir vakasın.” 
“Emin misin?” 
“Kesinlikle. Ya sen? Her yeni tanıştığın erkeğin evine gider misin?” 
Ona yaslandı, aslında yüzünü görebilmeyi çok istiyordu. “Hayır. Seni temin ederim ki sen de özel bir vakasın.” 

Kitap onların tanışmaları ile başlıyor ve sonrası malum bir aksiyon maceramız full başlamış oluyor. Başta da dediğim gibi kitapta o kadar çok yan karakterler var ki hepsini seviyorsunuz. Hepsi birbirinden eğlenceli. Kitapta hem gülüyorsunuz, hem üzülüyorsunuz. Üzülmek dedim de ay zavallı Acheron’um geldi aklıma. Kıyamam sana ben. Ne çok şey yaşamışsın sen. Acheron, Karanlık Avcıların patronu bu arada. Bu kitapta onun geçmişteki hayatından kesitlerde okuyoruz. Ve ona bu kadar şey yaşattıklarından dolayı herkesi öldürmek isteyebilirsiniz. Şahsen ben Artemis başta olmak üzere hepsini yok etmek istiyorum. Onun kitabını da çok merak ediyorum. Ama serinin 14. kitabı olduğundan onu okumaya ömür yeter mi bilemedim. Pegasus gerçi bu aralar atakta. Belki o kadar çok beklemeyiz. 

Canınız paranormal okumak istiyorsa kitabı bir an önce okuyun. Aksiyon, aşk, gerilim, kurtlar, tanrılar, tanrıçalar, şamanlar, ayı klanları, her şey var kitapta. Sunshine ve Talon’a aşık olacak, onlarla birlikte kitabın içinde kaybolacaksınız. 



Melis A.

Orijinal adı: Night Embrace
Yazarı: Sherrilyn Kenyon
Yayınevi: Pegasus Yayınları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder