16.11.18

SATIYORUUUUUM!






Merhabalar yeniden,
Biliyorsunuz ki bu ilk kitap satışım değil. Blogumda yine bir satış gerçekleştirmiştim. Ki çok teşekkür ederim ilgi gayet iyiydi. Birçok kişinin sevdiği kitapları okumasında ön ayak olabildiysem ne mutlu bana diyor ve aşağıda paylaşacağım kitapları satıyorum arkadaşlar. Fiyat olarak yine uygun. Kurallar yine aynı.


1- Kitaplarım kesinlikle orijinaldir.
2- Çok temizler. Yırtılmış ve eksik sayfalı değiller.
3- Seri olan kitapları parça parça olarak satmıyorum. Seri bozulmasın diye.
4- Toplu alımlarda indirime gidebilirim -ki zaten fiyatların indirimli hali ile karşınızda olacağım.
5- Kitapları Ptt Kargo ile karşı ödemeli göndereceğim.
6- İstediğiniz kitap varsa melisakguzel@hotmail.com adresinden mailinizi gönderebilirsiniz.

Buyurun sizleri aşağıya alalım. Şimdiden teşekkürler :)





Gena Showalter
En Karanlık Gece – 10 TL
En Karanlık Öpücük – 10 TL
En Karanlık Zevk – 10 TL

P.C. Cast
Deniz Tanrıçası – 10 TL
Bahar Tanrıçası – 10 TL
Işık Tanrıçası – 10 TL
Gül Tanrıçası – 10 TL

J.M. Darhower
Gözlerindeki Canavar – 10 TL
Alice Clayton
Duvarların Dili Olsa – 10 TL
Virginia Boecker 
Cadı Avcısı – 10 TL
Beth Hoffman
Sevginin Büyüsü – 10 TL



Jill Shalvis
Aşkın Büyüsü – 7 TL

Jaci Burton
Kusursuz Oyun – 7 TL
Oyunbozan – 7 TL






Sarah Maclean - İntikam Ateşi – 8 TL
Brenda Joyce - Aşka Yelken Açanlar – 8 TL
Celeste Bradley - Gönlünü Kimseye Kaptırma – 7 TL



Candace Camp - Söz Dinlemez Kalbim – 7 TL
Elizabeth Boyle - Serserim Benim – 7 TL
Teresa Medeiros - Bazıları Hırçın Sever – 7 TL
Susan Mallery - Bana Bir Aşk Borçlusun – 6 TL
Raine Miller - Çırılçıplak – 6 TL
R.K. Lilley - Uçuşta – 6 TL
Megan Shepherd - Kaçığın Kızı – 6 TL
Stephanie Perkins - Paris’te Aşk 6 TL
Trinity Faegen - Mefisto – 6 TL




Ve son olarak alınan kitaplar listeden silinecektir bilginize.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder