26.12.15

SATIYORUUUUM!


 
  
Evet arkadaşlar yanlış duymadınız kitap koleksiyonumun bir yarısını ne yazık ki satışa açmış bulunmaktayım. İşin aslı -adı lazım değil- siteden kitaplarımı satışa çıkaracaktım ama gördüm ki site açılma nedenini unutmuş paralı hale gelmiş. Ee bizde parayı yolda bulmuyoruz. O yüzden ÜKG kızları ile kafa kafaya verdik ve kitapları blogumda satışa çıkarma kararı aldık. İyi ki aldık diyorum zira uzun zamandır blogumu ziyaret etmemiştim. Satış vesilesi ile tekrardan buradayım :) Uzun lafın kısası evdeki yerim iyice azalmış durumda. Evet üzülüyorum ama yapacak bir şey yok.

Şimdi;

1- Kitaplarım kesinlikle orijinaldir.
2- Çok temizler. Yırtılmış ve eksik sayfalı değiller.
3- Bazı kitaplar eskimiş olabilirler ki fiyatı düşük tutarak bu eksikliği gidermiş olduğumu düşünüyorum.
4- Toplu alımlarda indirime gidebilirim -ki zaten fiyatların indirimli hali ile karşınızda olacağım.
5- Kitapları Ptt Kargo ile karşı ödemeli göndereceğim.
6- İstediğiniz kitap varsa melisakguzel@hotmail.com adresinden mailinizi gönderebilirsiniz.

Buyurun sizleri aşağıya alalım. Şimdiden teşekkürler :)


Nicole Jordan  
Ahlaksız Teklif - 7 TL 
Anna Campbell 
Mahrem - 7 TL
Günahın Esiri - 7 TL
Sana Teslim Oldum - 7 TL
Uykusuz Geceler - 7 TL
Loretta Chase 
Beni Baştan Çıkarma - 6 TL
Aşkın Kalesi - 6 TL
 
 

Sabrina Jeffries 
Ömür Boyu Sürecek - 6 TL
Bozulan Yeminler - 7 TL
Sır Gibi Sakladım - 8 TL
Vahşi Bir Lordun Kollarında - 8 TL
Brenda Joyce
Aşka Yelken Açanlar - 7 TL
Mary Jo Putney 
Sensiz Olamam - 7 TL
Asil Bir Kadın - 7 TL
Onurlu Bir Aşk - 7 TL
Hercai - 7 TL

 

 Nora Roberts 
Beyaz Düşler - 8 TL
Bu Güller Senin - 8 TL
Değerini Bil - 8 TL
Ömrüm Senindir - 8 TL
Jamie McGuire 
Tatlı Bela - 7 TL
 
 

J.M. Darhower - Gözlerindeki Canavar - 9 TL
Tessa Bailey - Sen Benimsin - 9 TL
Samantha Young - Dublin Caddesi - 7 TL
Julie Garwood - Sımsıcak - 7 TL
Jennifer L. Armentrout - Kış Güneşi - 8 TL
Kylie Scott - Aşkın Müziği - 8 TL
R.K Lilley - Uçuşta - 7 TL
Raine Miller - Çırılçıplak - 7 TL
Toni Blake - Aşkların Son Durağı - 8 TL
T.E. Sivec - Güzel Bir Yalan - 7 TL
Susan Mallery - Bana Bir Aşk Borçlusun - 6 TL
Trinity Taegen - Mefisto - 5 TL
Sarah Crossan - Nefes - 5 TL
 
 

Maya Banks 
Sürgün - 7 TL
Gaelen Foley 
Şeytan Diyor Ki - 7 TL
Davetsiz Misafir - 7 TL
Celeste Bradley 
Gönlünü Kimseye Kaptırma - 7 TL
Hayallere Kapılma - 7 TL
Julianne MacLean 
Beni Aşka İnandır - 6 TL   
Aşkın Kollarında - 6 TL
Aşk Gelince - 6 TL
 
 

                                                 Veronica Roth - Uyumsuz - 8 TL
Allison Brennan - Ölümüne Sev Beni - 6 TL
Larissa Ione 
Ares - 5 TL
Limos - 5 TL
Julie Ortolon - Neredeyse Kusursuz - 5 TL
Maureen Smith - Seninim - 5 TL
Lori Wilde - Kalbimde Bıraktığın Boşluk Hala Dolmamıştı - 5 TL
Sherryl Woods - Aşk Kokan Çiçekler - 5 TL
Marcus Sakey - Görkemli - 5 TL
Amy Appleton - Gelin Avcısı - 5 TL
Faith Hunter - Tengezer - 4 TL
 
 

Sarah MacLean - İntikam Ateşi - 6 TL
Katharine Ashe - Kapıldım Sana - 6 TL
Heather Snow - Tatlı Düşman - 6 TL
Candace Camp - Söz Dinlemez Kalbim - 7 TL
Kinley MacGregor - Arzunun Efendisi - 6 TL
Jo Beverley - Kalbimin Tek Sahibi - 6 TL
Stephanie Laurens - Şeytanın Gelini - 7 TL

Elizabeth Boyle  
Serserim Benim - 6 TL
Evcilik Oyunu - 6 TL
Kat Martin - Kara Melek - 6 TL
Kieran Kramer - Beni Uzaklarda Arama - 6 TL
Elizabeth Elliott - Ya Hep Ya Hiç - 6 TL
Ashley March - Geçmişi Unut - 6 TL
Virginia Henley - İhtiras Çemberi - 5 TL
Laura Kinsale - Gecenin Prensi / Fırtına Çiçekleri - 5 TL
Mary Balogh 
Beni Bana Bırakma- 6 TL
İyi Günde Kötü Günde - 6 TL
 
 

Alyssa Day 
Atlantis'in Yükselişi - 7 TL
Atlantis'in Uyanışı - 7 TL
Christina Henry 
Ölüm Elçisi - 5 TL
Ölümün Soğuk Nefesi - 5 TL
 
 

Jaci Burton  
Kusursuz Oyun - 6 TL
Oyunbozan - 7 TL
Jane Graves 
Abartılı Yalanlar Aceleci Duvaklar - 7 TL
Küçük Yalanlar Yüksek Topuklar - 7 TL
Jill Shalvis 
Aşka Yolculuk - 7 TL
Aşkın Büyüsü - 7 TL
 
 

Rachel Gibson 
Adı Aşk Olmalı - 7 TL
İçinde Aşk Var - 6 TL
Aşk Yeniden - 6 TL
Buzda Aşk - 6 TL
Aşk Her Yerde - 6 TL
Aşk Ateşi - 6 TL
Mary Wine 
Her Şey Senin Uğruna - 5 TL
Seninle Ya Da Sensiz - 5 TL
Carly Phillips 
Gönül Kaçanı Kovalar - 5 TL
Sev Sevebilirsen - 5 TL
Adriana Trigiani 
Aşk Olsun Valentine - 5 TL
Aman Dikkat O Kalp Benim - 5 TL
 
 

Rahcel Vincent - Serseri - 8 TL 
Robyn Carr - Virgin River Aşk Yeniden - 7 TL 
Sophie Jordan - Seninle Bir Gece - 7 TL 
Laurie McBain - Saklı Düşler - 5 TL 
Jennifer Blake - Majestenin Emriyle - 5 TL 
Gayle Callen - Evimdeki Yabancı - 6 TL 
Jane Feather - Kendine Yalan Söyleme - 6 TL 
Kristan Higgins - Geç Gelen Mutluluk - 6 TL 
Jennifer Probst - İlk Öpücüğün Büyüsü - 6 TL 
Jennifer L. Armentrout - Melez - 6 TL 
Karen Robards - Takip - 5 TL 
Susan Andersen - Sadece Seninim - 5 TL 
Lavyrle Spencer - Pencereme Aşk Kondu - 5 TL 
Gemma Halliday - Oyunbozan - 5 TL 
Kim Vogel Sawyer - Ailemin Savrulan Külleri - 5 TL 
Jeff Abbott 
Panik - 5 TL 
Kuşku - 5 TL
 
 

Rita Hunter 
Tatlı Tuzak - 7 TL
Aşkın Ateşi - 8 TL
Erin Quinn 
Hayalimdeki Aşk - 6 TL
Hayalimdeki Arzular ve İhtiraslar - 6 TL
Susan Wiggs 
Tutsak Yüreğim - 5 TL
Sen Olmadam Asla - 5 TL
 
 CEP BOY & HARLEQUIN
 

Deneane Clark 
Kalbim Evine Döndü - 5 TL
Issız Bir Aşkın Kıyısında - 5 TL


Erin Quinn - Hayalimdeki Yürek - 5 TL



***



Şimdilik bu kadar. Umarım tadınıza göre bir şeyler bulabilmişsinizdir. Ve son olarak alınan kitaplar listeden silinecektir bilginize. Mail atmayı unutmayın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder